Начална страница

четвъртък, 3 ноември 2011 г.

Огретен с картофи



Необходими продукти:
  • 1 кг картофи;
  • 250 г сирене;
  • 2 мариновани краставички;
  • 3 яйца;
  • 1/2 л. прясно мляко;
  • 50 г кашкавал;
  • Сол;
  • Кимион;
  • Чесън на прах;
  • 2 с.л. олио.
  • Магданоз.


Начин на приготвяне:

Картофите се сваряват, обелват и намачкват. Аз нямах нерви за това и суровите картофи ги наредих в тавата. (При желание могат първо да се запекат във фурната, докато останат на мазнина и преди пълна готовност да се добавят останалите продукти).

В намазнена правоъгълна форма за печене се нареждат на пласт половината от картофите. Върху тях се нанася на равен слой смес от натрошено сирене и мариновани краставички, нарязани на кубчета. Заместих краставичките с пресни домати, нарязани на едро. Поръсва се с подравките. Нареждат се останалите картофи. (Или всичко се разбърква равномерно).
Яйцата се разбиват заедно с прясното мляко и с тях се залива оргетенът.

Слага се в предварително загрята фурна и се пече до получаването на златиста коричка. В самия край на печенето, тавата се изважда и оргетенът се поръсва с настърган кашкавал и се поръсва с магзаноз.




Благодаря Ви за посещението и преценката на моите рецепти! Моля, снимките в този блог, да не се копират. Възпроизвеждането на част от снимката без съгласието на автора е забранено. Ако използвате идеите ми, допълнително ще съм Ви благодарна ако посочите линк към публикациите ми.

5 коментара:

  1. Изглежда чудесно - много апетитна картофена мозайка си постигнала. Поздравления :)

    ОтговорИзтриване
  2. Дъщеря ми обожава всякакви картофени ястия и огретена беше по нейна поръчка. Според нея, това е картофена мусака в крем карамел. :)

    ОтговорИзтриване
  3. Обичам огретен, по-точно всичко с картофи обичам:) Това огретенче с удоволствие бих го хапнала от красивите снимки:)

    ОтговорИзтриване
  4. Аз не си падам по картофите, но така тавичката с ориза си е само за мене.

    ОтговорИзтриване
  5. Или,разкошно ястие,много вкусно изглежда и звучи в рецептата!Допада ми!

    Поздрави!

    ОтговорИзтриване

Благодаря Ви, че отделихте време да се отбиете тук и да споделите Вашето мнение!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...