Начална страница

събота, 7 януари 2012 г.

Солени кифлички с пълнеж


Необходими продукти:
  • 1кг брашно;
  • 1 -2 к.л. сода бикарбонат;
  • 2 с.л. олио;
  • 1 с.л. оцет;
  • 2 ч.ч. хладка вода;
  • Разтопено масло.
Плънка:
  • 2 бр. разбити яйца с натрошено сирене;
  • Доматена салца (пюре), добре изцедени и нарязани на лентички мариновани краставички, мек колбас, чубрица.
За посипване:
  • Маково семе, Сусам, Ким, Черен пипер.

Начин на приготвяне:

Содата за хляб се размесва в пресятото брашно. Добавят се и останалите продукти. Омесва се тесто, което оставяме на топло да престои за около 15 - 30 минути. Разточва се на дебелина около 0,5 см. Изрязват се кръгчета с формичка за бисквити или с чаша и се намазват с разтопено масло. Аз съм използвала специални формички в 3-ри различни размери (в случая най-големия), които едновремнно изрязват формата и след това се прегъват по диагонал на две, като запечатват и прищипват пълнежа. Това разбира се може да стане и с ръка. 



Внимаваме да не предозираме пълнежа в кифличката, защото трудно ще я затворим без да разкъсаме тестото и рискуваме при печене да се пукне и изтече. Аз съм посочила два варианта на плънката. С втория се получава ва вкус като малка пица "Калцоне".



Намазваме готовите кифлички с разбито яйце (което аз си заделям от плънката предварително) и поръсваме по наш избор. Поставяме върху хартия за печене и печем в предварително загрята умерена фурна.


Благодаря Ви за посещението и преценката на моите рецепти! Моля, снимките в този блог, да не се копират. Възпроизвеждането на част от снимката без съгласието на автора е забранено. Ако използвате идеите ми, допълнително ще съм Ви благодарна ако посочите линк към публикациите ми.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря Ви, че отделихте време да се отбиете тук и да споделите Вашето мнение!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...