Начална страница

вторник, 29 ноември 2011 г.

Класически шоколадови мъфини



Необходими продукти: 
  • 90 г разтопено масло; 
  • 70 г черен шоколад; 
  • 200 г брашно; 
  • 100 г захар; 
  • 1 ч л ванилова захар; 
  • 2 с л какао на прах; 
  • 2 ч л бакпулвер; 
  • 1/2 ч л сода; 
  • 2 яйца; 
  • 150 мл прясно мляко; 


Начин на приготвяне:

• В купа се смесват всички сухи продукти.
• В друга купа се смесват яйцата, прясното мляко и разтопеното масло, разбива се с миксер за 2-3 минути.
• Шоколадът се начупва на малки парченца.
• Внимателно мократа смес се излива към сухата и се разбърква.
• Прибавят се парченцата шоколад и се разбърква още веднъж.
• Фурната се загрява на 180 С .
• Сместа се разпределя в намаслени форми за мъфини (12 броя), като се запълват на 2/3 от обема им.
• Пекат се 20-25 минути и се оставят за 5 минути в изключена фурна.
• По желание се украсяват с шоколад, ягоди, сметана, захарни перли.




Благодаря Ви за посещението и преценката на моите рецепти! Моля, снимките в този блог, да не се копират. Възпроизвеждането на част от снимката без съгласието на автора е забранено. Ако използвате идеите ми, допълнително ще съм Ви благодарна ако посочите линк към публикациите ми.

3 коментара:

  1. Ехаа, колко са апетитни!
    Обожавам мъфини и съм правила какви ли не вариации. Записвам си и тази рецепта.

    ОтговорИзтриване
  2. И мъфините много ми харесаха! Шоколадови и цветни!:)

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря!
    Малките кексчета са нещо, което обичам да правя и особено да украсявам. Това, което не харесвам при тях е, че понякога ми залепва твърде много хартийката за печене по тях и трудно се отделя. Когато използвам силиконови формички и този проблем изчезва.

    ОтговорИзтриване

Благодаря Ви, че отделихте време да се отбиете тук и да споделите Вашето мнение!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...