Начална страница

понеделник, 3 януари 2011 г.

Пай с ябълки



Продукти:
  • Кутия ронливи бисквити;
  • 1 пакетче краве масло - 125гр;
  • 3 яйца;
  • 1 ч. ч. кристална захар;
  • 1/2 с.л. бакпулвер;
  • 1 ч.ч. пресято брашно;
  • 4-5 бр. ябълки - обелени и нарязани на кубчета.
За поръсване: 
  • Пудра захар.
Начин на приготвяне:
  • В намазана с мазнина тавичка се нареждат бисквитите. Аз предпочитам да използвам правоъгълна тава и съответно правоъгълни бисквити, защото ми е по-лесно нареждането. Количеството на бисквитите е толкова, че да покрие средно голяма тава. Вида е по избор - важното е да са ронливи. Аз използвам обикновенни. 
  • Върху тях изсипваме нарязаните ябълки, така, че да покрият бисквитите. Аз слагам различно количество ябълки всеки път, но ми допада тогава, когато има повечко. Изън рецептата си добавям обилно канела, посипвам и със счукани орехи. Трябва да бъдат по-сухи, а не от онези сочните. Нарязвам си ги по-скоро на шайби, от колкото на кубчета, за да ги наредя по-лесно. Отгоре заливаме с разтопеното масло.
  • Правим тесто: разбиваме целите яйца със захар, прибавяме пресятото брашното с добавен в него бакпулвер.
  • Заливаме с тестото ябълките.
  • Пече се в умерена фурна до порозовяване.
  • След като поизстине се поръсва с пудра захар и се нарязва на квадрати.
  • Пая се поднася охладен.


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря Ви, че отделихте време да се отбиете тук и да споделите Вашето мнение!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...